Thursday, November 26, 2009

CR

Eelmine nädal tegime poiste õhtu San Isidros. Seal pidi väidetavalt olema 7 tydrukut 1 mehe kohta. Ytleme nii et see väide vastas ootustele. Linna jõudes oli raske keskenduda... nii palju kenasi tytarlapsi. Kõik lehvitasid ja kutsusid enda juurde istuma ja rääkima. Linnast suundusime Alexi onu juurde, kus sõime ja puhkasime eelmisest õhtust. Linna jõudes saime Matheo ja Stevega kokku ja nii algas õhtu. Esimene klubi oli rahvast täis, aga muusikaks oli tropical music, ehk siis crap. Liikusime edasi ja edasi ja edasi. Kokku käisime 7 klubis-baaris, aga mida ei ole seda ei ole. Kuskil ei olnud rahvast või noh tydrukuid. Lõpuks jõudsime 24 h baari kus nägime 5 tytarlast. Kui nyyd aus olla siis igal teisel peol ei oleks neid vaadanud. Proovisime suhelda aga jah. Koju jõudsime 5. ommikul ärkasin selle peale, et Risto karjus: midagi põleb. Tegin lugid lahti, tuba oli paksu suitsu täis. Alex rahustas ja ytles et see putuka myrk, no worries. Tyybid tulevad ja lasevad ventist myrki sisse. Lahe. Tripp iseeneset oli igati korda läinud.
Yhel õhtu poolikul läksime surfama. Päike hakkas loojuma ja sadas vihma. Selline jahe oli, aga kui jõudsin vette, siis.....:D kirjeldamatu. Nii soe ja pehme. Vaatasin päikese loojangut ookeani peal. See oli midagi sellist mida ei koge iga päev.
Eile olin tööl kui tuli Matheo ja kutsus naiste õhtule yhe baari. Läksime. Koha peal oli nii palju naisi aga probleem- nad olid kõik gringod. Sellised ylilapsikud ja mitte just parimad näidised USA kultuurist. :D Õhtu lõpetasime rannas, kus tegime lõkke ja jõime. Inimesi kogunes ligi 20, kuid ikkagi ei olnud naisi. Ma vist räägin liialt naistest, kuid see ....on vajalik?!?
Meil toimus 90- ndate pidu, kus minu seljas oli ussinahksed liibuvad pyksid ja väga ....imelik särk. Piretiga rokkisime terve pidu. Omanikud oli rahul et inimestele läks peale mida tegime. Nyyd järgmise peo aeg, lähme linna pääle, laseme mussi ja pirruga teeme showd kastis. Mul paar ideed: T-särk ja kylm vesi :D
Hetkel istun Paasiga yhes hotelli verandal, vaatega vihmametsale. Päike paistab ja ookean kohiseb. Ma vist võin nyydseks kindlalt väita et see oli ainuõige koht kuhu tulla.
Miks keegi ei kommenteeri mu blogi, kas keegi loebgi seda. Kui nyyd ei tule ka kommentaare .....

12 comments:

  1. Mina loen ka ja kujutlusvõime kogu sellest kohast töötab täiega:P Tahaks Teile jubedalt järgi tulla,sest Eestis on külm ja vihmane ja kui loen Sinu blogi,siis see tundub täielik paradiis:) Meil siin pole muud teha kui täiega tööd ja nüüd see töö murdis mind ning istun hetkel kodus gripis:S Vastik on olla haige... Igatsen Teid sajaga!!!! Kallid Teile sinna ja tervita palun teisi ka;)

    Fk

    ReplyDelete
  2. Mina su blogi ei loe. Sellegipoolest paistab äike ja kui on selgem, siis tähed. Või oli see paat külma õlut ja võrkkiik Kariibimeres?

    ReplyDelete
  3. Tänan, tänan. Alustasin seda, et teile rääkida ja kirjutan ka edaspidi.

    ReplyDelete
  4. Hei kaasvõitleja...teie seeru Aleksander kah sattunud su blogi lugema ;) aga mis siin ikka....way cool. Jätka samas vaimus ja eks sa siis ikka vahest kirjuta, kuidas sul selle silmarõõmuga läheb...hoian igatahes pöialt ;)!

    Ah jah, kust se idee v plaan üldse sinnakanti minna tuli?

    ReplyDelete
  5. Tänan. Plaan.... liikusime Brasiilia poole, kui tee peale jäi CR. Plaanid muutusid ja jäime siia.

    ReplyDelete
  6. Ma loen ja siis Markoga arutame loetut :D Üritan sooja saada hetkel kujutades ette, et olen ka seal. Meil hetkel väljas -17, nii et võtab värisema. Ja laupäeval kui me veel ära külmunud pole siis vaatan Mareku ka üle, meesteõhtu toimumas neil, kahjuks ilma sinuta. Aga saada sooja siia poole ka ja naudi ilma ((:

    ReplyDelete
  7. Ps. Karmen olen :D Mul millegipärast lõi vana konto nime sinna

    ReplyDelete
  8. Mul on pea sama vaade. Väike vahe on ainult sees. Ma vaatan kas läbi telgiukse metsa või voodist vastasseisvaid narisi. Nüüd õnneks kuni 30-ni puhkus. Aastavahetuseks sisse - masendav, aga mis teha kui lotoõnn naeratab :P
    Muide väike mõte on peale sõda sinna korra veel puhkusele tulla aga kui teil plaanis mais tagasi tulla siis vist ei jõua. Ma saan 29 mai vabaks.

    ReplyDelete
  9. Mis, kus, kes, te tulete mais tagasi????? Kui see vastab tõele, siis miks mina sellest midagi ei tea???? :) Kallid olete!!!! ;)

    ReplyDelete
  10. Tsauki Lenar,palun ütle Ristole edasi, et kirjutasin talle orkutisse,kuna tal ei lähe meilid läbi millegi pärast! Aitäh Sulle!

    ReplyDelete
  11. Cool. Teate ma vist ikka ei tule tagasi veel nii pea. Panen blogi ja pildid ka lähipäevil yles. FK ütlen edasi.

    ReplyDelete