Wednesday, December 30, 2009

Uus seiklus on alanud

Tere sobrad. Ei ole teile pikalt kirjutanud, vabandan. Juhtunud on palju ja ei ole leidnud hetke kirjutada.
Alustaks ehk sellest et käisime Panamas templit passi saamas. Peale minu käis Iti, Piret, Risto ja Steve. Kuna käisime esmaspäeval oli jälle sama jama. Päeval olid ilusad tytarlapsed koikjal, ohtul….. jama. Ööbisime hotellis mille all oli kasiino. Sweet. Aga seal ei viibinud palju. Ohtul linna peal, paar olut ja asutusse kus oli voimalik tytarlastega…..¨rääkida¨ :D
Hotelli joudsime 5 paiku. Tydrukutel oli igav olnud ja nad keerasid me voodid tagurpidi. Järgmisel päeval kaotasime tydrukud piiri peal ära. Onneks oli kokkulepe, et kui nii peaks juhtuma saame Adelantes kokku. Niisiis soitsime bussiga Palmaari. Sealt hääletasime koju. Panama tripp oli lahe, aga igatsesin pidevalt CR.
Järgmisel päeval ärkasin 5.00 ja läksime koos Ristoga kalale. Ühel mu sopradest on kalapaat (alus) :D. Nägin umbes 40 kilpkonna ja 20 delfiini. Kinni püütsin 2 kala, pildid on netis olemas.
Nyyd siis räägiks miks ma ei ole kirjutanud varem.
Sain tuttavaks ühe mehega kellel on hotell (www.villaambiente.net) ja sellesse hotelli oli tal vaja manageri. Kuna ei ole kohalik siis alguses oli palju uurimist kuidas ma saaksin selle töö vastu votta. Adelante omanikud ei olnud väga onnelikud kui kuulsid et ma uurin voimalust minna teise kohta tööle. Nad arutasid ja andsid mulle nädala välja kolida. See nädal oli väga keeruline, kuna ei olnud kindlat vastust kas saan manageri koha vastu votta. Niisiis kolisin välja ja läksin Matheo juurde. Kui ma jalutasin Adelantest välja, seljakott seljas ja surfilaud käes….see oli keeruline. Nii palju motteid. Ma tombasin endal pohimotteliselt vaiba alt ära. Kuna ma selle kolme kuuga ei ole oppinud väga palju hispaania keelt ja tuttavaid on ka kasinalt, tundsin ennast rumalana. Onneks läksid asjad nii nagu pidid minema. Hetkel toimetan uues hotellis. Otsime töötajaid ja sätime hottelli valmis. Eile käisid Piret, Risto ja Rita siin. Neile meeldis :D
Hetkel uuritakse tööloa kohta. Kui asjad hästi lähevad jään siia kauemaks kui plaanisin. Kuna siin on nyyd ka internet, proovin rohkem teile kirjutada oma toimetamstest.
Kuna toesti on nii palju juhtunud, siis proovin koik meelde tuletada aga see voib aega votta. Sain siis teada miks mina sain selle voimaluse. Kuna ühe mu kohalike sobra tydruk käis kord Adelantes, oli ta olnud nii vaimustuses, et järgmisel päeval jooksis ema juurde uudisega. Et olevat leidnud elu armastuse :D Ema tuli siis mind yle vaatama. Tema oli see MILF kes näeb ikka veel väga hea välja :D Kuna omanik on väga vana siis on tal palju noori tydrukuid pidevalt ymber. Siis omanik hakkaski rääkima inimestele et tal oleks vaja manageri. Jutt minust joudis MILFI kaudu temani. Sain omanikuga kokku ühel peol kus ta tellis pudeli veini. Kuna tööd palju polnud, tahtsin näidata yhele tytarlapsele, kuidas veini serveerida. Ta oli hiljem sellest nii vaimustuses olnud, et sealt saingi oma voimaluse. Nagu näha oli koik puhas juhus ja onn, mis naeratas minu hoovi peal. Praegu opin vaikselt systeeme ja loon samas juurde. Plaanis on venna siia tuua, väljaopetada ja baari panna :D Samas tahan hakata tooma kliente venemaalt ja euroopast siia, kuid selleks on mul vaja teie koigi abi. Need kes töötavad turismi büroodes palun votke ühendust lenarlehtla@hotmail.com Need kes tahavad skype-st helistada nr on +506 2787 8453 ; fax +506 2787 8454
Jarly- sain teada et ta läks kyll panamasse selle tyybiga, aga nädal hiljem läksid nende teed lahku. Jarly jäi tööle Panamasse , tema läks edasi. 23 detsember tuli Jarly CR vanematele kylla. Kuna mul ei ole autot ei ole saanud talle kylla soita  Keeruline on see koik. Proovin saada Piretit ja Arnod (jarly ex) kokku. Ex näis
Eile oli laupäev 26.12 sain ennast kuidagi mäest alla sebitud ja läksin peole Roca Verdesse. Pidu algas hästi :D väga palju elektroonilist muusikat. Tydrukuid oli palju aga enamus turistid  Pirrul ei läinud koige paremini, kuna Arno sebis mingit teist tydrukut. Enne peo loppu läx autosse istuma. Mina olin peo lopuni, kuna sain raidi mingitelt sopradelt. Läksime kohaliku baari edasi jooma. Ja ennäe Adelante crew oli ka seal. Ootamas Arnod, kes läx tytarlast koju viima. Minu MILF oli ka seal (too kellega tutvusin esimesel nädalal teasel korrusel) rääkisime paar sona juttu, kuni poised tahtsid koju minna. Sellest ei tahtnud MILF midagi kuulda, ytles sopradele et viib mind ise koju….. EI. Tyybid vaatasid mulle otsa ja kysisisd kas mul midagi viga? Ei. Ytlesin et kui koik saavad ta voodisse siis mina ei ole huvitatud. Poisid naersid aga said aru.
Täna ärkasin 12 ja enne kui joudisn hommikusooki syya, tulid Dani, Rusbin ja Helen kylla. Basseini hang. Nyyd otsin ja molten endale raidi välja, kuna tahaks Adelantesse pokkerit mängima minna.
Kell on kaheksa ja autot ikka ei ole.  Ple ullu.
Hotellis elavad kaks inimest Sveitsist. Tyduk oli kunagi Hansu sekretär, mees on tulevane abikaasa. Nad elavad siin tasuta ja esimesel ohtul ytles Hans et nas söövad ka siin, eeldasin…. et tasuta. Tuli välja et ei ole nii. Nyyd järgmine probleem. Kuna alko ei ole luku taga, siis nad on aru saanud et voivad koike tasuta votta. Mul vajus täna karp lahti, kui nägin et ilma ytlemata voetakse alkot. Rääkisin tydrukuga, et kui ta votab siis peab ikka ytlema ka. Ta tegi nii suured silmad, et …..motlesin et kukuvad välja  Ei tea peab omme kysima, mis kokkulepe neil on.
Kokkulepet ei olnud aga vahet ple enam. Nad läksid täna omaniku juurde elama. Jätsid 30$ tipiks votan sealt. Pildid saan ka ehk lähi päevil üles. Internet on nyydsest ka olemas. :D

No comments:

Post a Comment