Wednesday, April 7, 2010

Viimane kuu Costa Ricas

Moodas on 11 paeva kui tulin tagasi Adelantesse. Veetsin Risto ja Paasiga moned tunnid jutustades. Sain lopuks aru millised klapid olid mulle Eestis silmadele asetatud. See kaks nadalat mis olen siin veetnud on olnud uskumatu. Tagasi sopradega, tagasi Costa Ricas. Kui oleksin 24 veb Itaaliasse lennanud, teinuks suure vea. Taaskord olen onnelik inimene.
Nyyd siis toimetamistest:
27.02 toimus surfi voistlus. Sel hommikul oli tsunaami hoiatus. Otsustasime siiski voistluse labi vedada. Uskumatu yritus!!!! Ei oleks iial arvanud, et naen oma silmadega sellist asja. Pildid on yleval.
Mingil hetkel astus sober ligi ning ytles, et tal sobranna tahaks ohtul afterparty aeg raakida. Afterpartyle tuli kokku >200 inimest. Tood jagus koigile. Onneks lasid tydrukud mul vahepeal ara kaia. Vabad hetked veetsin tydrukuga, kelle nimi on Tatjana. Nadala parast oli jargmine pidu. Rahvast oli <75 Tatjana tuli ka kohale :D Kuna tood palju ei olnud, sain temaga rohkem aega veeta. Kahjuks ei leidnud ta sobrannale oiget inimest suhtlemiseks. Lopuks laksid nad ara. Olin juba kaega loonud, kui Paas astus ligi ja teatas, et tal yx tydruk, aga tal sobranna vajab lobustamist. Ikka aitan. Tegemist oli protsendi tydruku ja brasiilannaga. Viimane on Hansu ex naine. Tydrukud laksid ara hommikul.
Tatjanaga veetsime mitmeid pidusi koos. Yhelhetkel magama minnes hakkasin motlema,m et mis siis saab kui ma ara lahen. Ma ei taha talle ega endale haiget teha. Niisiis raakisime sellest. Tema ytles et on armumas ja kysis kas ma ootan ta Itaalias ara. Kahjuks ei saanud ma talle sellist asja lubada. Uskumatul kombel sai ta sellest aru. isegi kui ta pidi minu viimasel paeval olema tool tuli ta meid ara saatma.
See kuu mis sai Adelantes veedetud juhtus palju. Nii haid kui halbu asju. Halvad asjad tahan ma unustada ja mitte siia kirja panna. Loodan et saate aru. Suured tanud koigile kes toetasid meie viibimist Costa Ricas. Saime endale palju sopru ja teid ode ja vend me ei unusta iial. (Paas ja Rita)

No comments:

Post a Comment